מגולש ללקוח משלם
הנוסחה שתיקח אותך צעד אחר צעד ותראה לך איך מביאים לקוחות מהאינטרנט
העולם עבר לדיגיטל. זאת עובדה.
וגם את.ה הבנת שכדי להשאר במשחק, חייבים לנער את האבק מדף הפייסבוק הישן שלך שעומד שם כבר תקופה בלי שנגעת בו,
לרענן את האתר או לבנות חדש, להתחיל לפרסם בפרסום ממומן, ובקיצור להתחיל להניע את הגלגלים כך שהלקוחות יגיעו מהאינטרנט.
אז רשמת פוסט אחד או שניים,
נכנסת לאינסטגרם ובאותה מהירות גם יצאת,
השקעת בלוגו חדש והתחלת לחפש מי יבנה לך את האתר.
אבל אתם מסתכלים מסביבך ורואים כוורת דבורים פעלתנית,
כולם מעלים תכנים, כולם יוצרים סרטונים, כולם עושים הרבה רעש מסביב.
ואתם מרגישים איך אתם מתכווצים מבפנים וחושבים לעצמכם "איך לעזאזל מתרוממים מעל כל הבאלגן הזה".
יש הרגשה שעוקפים אותכם בסבוב,
ואין לכם שמץ של מושג מאיפה להתחיל. או מה לעשות.
מרגיש קצת כאילו הלכתם לאיבוד בתוך הסבך הזה שקוראים לו אינטרנט.
אתם מתחילים לחשוש, בפנים, בלב, שאולי תשארו מאחור והעולם ימשיך הלאה בלעדייכם.
אז קודם כל, נשימה עמוקה.
ותנו לי להגיד שזה ממש לא חייב להיות ככה.
גם אתם יכולים להצליח בעולם הדיגיטלי.
צריך רק להבין את חוקי המשחק.
לאינטרנט יש כללים משלו, וכדי להצליח במשחק הזה חייבים להכיר את הכללים הללו.
המסלול אל הלקוח
החוכמה באינטרנט, היא קודם כל להסתכל על התהליך מלמעלה, כמו ממעוף הציפור.
להבין איך דברים עובדים ברשת, לבוא עם צפיות ריאליות
ובעיקר להצליח להכנס לראש של הגולש ולהבין איך הוא חושב, ומה יגרום לו להפוך להיות לקוח שלך.
כשהמטרה היא , לסלול לגולש שביל ברור ופשוט שמוביל אותו אלייך, ועוזר לו להפוך להיות הלקוח שלך.
תבינו, שבאינטרנט לא מספיק להיות במדיה החברתית ולהעלות מדי פעם פוסט. יש תהליך שלם שצריך לבנות כדי שהכל יעבוד בצורה חלקה, ושהעסק שלך יוכל לצמוח ולהביא עוד ועוד לקוחות מהרשת.
ולמה אני מספרת לך את כל זה?
כי גם אני הייתי שם.
היי. אני רבקה יעקב, ובשנת 2004 אחרי שילדתי את הבת הבכורה שלי, חיפשתי לעשות קריירה בעבודה מהבית.
ככה הגעתי לעולם האינטרנט שהיה אז בחיתוליו.
הקמתי בזמנו חנות דיגיטלית, בלי לדעת כלום ושום דבר על עולם האינטרנט.
עשיתי כל טעות אפשרית.
אבל כל טעות כזאת לימדה אותי שעור חשוב על מה עובד ברשת ומה לא.
הייתי נחושה לגרום לחנות הזאת לעבוד. אז למדתי כל פיסת מידע שרק אפשר על שיווק, פסיכולוגיית המונים, חשיבה אסטרטגית וכו.
החנות אומנם נכשלה במונחים פיננסים. אבל היא פתחה לי פתח לעולם חדש שהתאהבתי בו. עולם האינטרנט.
מאז החנות, הקמתי עוד מספר עסקים מבוססי אינטרנט מצליחים, ובשנים האחרונות אף שימשתי כמנהלת דיגיטל בכירה במספר ארגונים בארץ.
כשפרצה הקורונה הרגשתי שזה הזמן שלי לחזור ולהקים עסק משלי, שמטרתו לחלוק את הידע והמידע שצברתי על עולם האינטרנט.
לעזור לבעלות ובעלי עסק שנמצאים בתהליך של מעבר מהישן לחדש כדי שגם אתם תוכלו לפרוץ קדימה ולכבוש את הרשת.
אז איך תוכלו להביא יותר לקוחות מהאינטרנט?
בשנה האחרונה, הרבה מחברותיי נאלצו להעביר את הפעילות העסקית והשיווקית לאינטרנט.
הן הרגישו תקועות בתוך אוטוסטרדה של מידע, בלי יכולת להבין מאיפה להתחיל בכלל ואיך להביא לקוחות מהאינטרנט.
בשבילהן זה היה עולם זר ומנוכר.
מתוך השיחות שעשינו, החלטתי לייצר עבורן פורמולה פשוטה, שמראה בדיוק איך להגיע ללקוח האידיאלי ברשת ולהפוך אותו ללקוח משלם. כך שכל אחת תוכל להכין לעצמה מפת דרכים שמתאימה לעסק שלה.
ככה נולדה הסדנה הדיגיטלית "מגולש ללקוח משלם"
שמלמדת איך להגיע לגולשים המדוייקים והרלוונטים עבורך
ולהפוך אותם ללקוחות משלמים, שגם חוזרים אלייך שוב ושוב.
אז אם אתם רוצים לקצר את עקומת הלמידה בצורה משמעותית, שתחסוך לכם זמן התברברות יקר והרבה מאוד כסף.
אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לפרוץ קדימה, ובעיקר להתחיל להביא לקוחות מהרשת.
הנה מה שתקבלו כשתצטרפו לסדנה:
סדנה - מגולש ללקוח משלם
מודל 1: הגולש המושלם
נגדיר מיהו הגולש המושלם שלך, שהוא גם בעל הסיכוי הגבוה ביותר להפוך ללקוח משלם.
נדייק את הלקוח האידיאלי, ניתן לו שם וזהות, כך שתוכלו להגיע בדיוק ללקוחות שנכונים לכם.
נחדד לעומק את הצרכים והרצונות של הלקוח האידיאלי שלך, כדי שכל תהליך השיווק יהיה פשוט ביותר.
מודל 2: מתבלטים מעל כולם
נלמד איך לגרום ללקוח האידיאלי להבחין בך מכל ההמון הסואן שברשת.
נדגיש את הייחודיות העסקית ונענה לשאלה מה מיוחד בעסק ובמוצר שלך כדי לבלוט מעל כולם.
נלמד איך להפוך לברירה הטבעית של הלקוח האידיאלי שלך.
נבנה תוכנית עבודה שמביאה תוצאות .
נלמד איך לייצר תוכן בעל נוכחות ממגנטת שמושכת את הלקוח האידיאלי.
נעלה שלב במסע ונהפוך את הלקוח האידיאלי, ללקוח פוטנציאלי, שמתעניין בך ורוצה לשמוע עוד על המוצר שלך.
מודל 3: מגולש מתעניין ללקוח משלם
ניכנס לראש של הגולש ונבין איך לדבר איתו כך שיהפוך להיות הלקוח שלך.
נלמד איך להגדיל את סיכויי המכירה אונליין, מה משפיע על הגולש וממה מומלץ להמנע.
נרד לעומקו של תהליך המכירה ברשת ונפרוט אותו לחלקים.
נגדיר איך לייצר תהליך רכישה בטוח ופשוט, כך שהלקוח האידיאלי ירגיש בנוח לשלוף את כרטיס האשראי ולבצע רכישה.
נבין למה כל כך חשוב להשקיע בלקוחות קיימים ולגרום להם לשוב אלייך.
נלמד טכניקות מיוחדות שיגרמו ללקוח שכבר רכש ממך, לשוב ולרכוש ממך שוב ושוב.
חשוב לדעת!
בקצב שלך
יישום מיידי
כלים לצמיחה
וזה לא הכל... בנוסף תקבלי
בונוס מספר 1
ליווי אישי שלי במייל לאורך כל הסדנה.
אני איתך לאורך כל הסדנה, זמינה לשאלות והבהרות. אם תרצו להתייעץ, לחדד רעיונות שעולים לך או דעה נוספת על התהליך.
שווי הבונוס - 950 ש"ח
בונוס מספר 2
ערכה מיוחדת עם 50 רעיונות לתוכן מעורר השראה לאינסטגרם.
זה לא סוד שהאינסטגרם הוא הפלטפורמה בעלת הצמיחה המהירה ביותר ברשת בשנה וחצי האחרונות. אשר שינתה את חוקי המשחק עבור מפרסמים רבים.
נדידת הצרכנים מפייסבוק לאינסטגרם רק תלך ותתחזק בשנים הקרובות, ולכן זה הזמן להתחיל ולהשקיע בנוכחות שם.
אחת הבעיות המרכזיות היא, שזוהי פלטפורמה שונה מפייסבוק והרבה הולכים בה לאיבוד בהתחלה. בעיקר מסתבכים בסוגי התוכן המתאימים ואיך לייצר אותם.
כדי לקצר לך תהליכים הכנתי ערכה מיוחדת עם 50 רעיונות לתוכן מעורר השראה שתוכלי להעזר בו כדי להתחיל את צעדייך בקלילות.
שווי הבונוס - 120 ש"ח
בוגרי הסדנה מספרים
ליאת: סדנה נפלאה. ממש התאפקתי לקחת אותה בביסים קטנים, צעד צעד. תודה רבקה.
גולדי: רציתי לומר שהקורס בנוי בצורה מאד טובה, סרטונים ממוקדי מטרה כולל המצגות שערוכות נהדר, הרבה ידע והכוונה ממש אהבתי
אלמוג: נהנה מהתוכן ממש, והדפי עבודה גם מאוד ממוקדים. אהבתי
שני: את מדהימה ממש וקבלתי תובנות מטורפות מהסדנה. את לא מבינה איזה אסימונים ירדו לי. המון תודה על הכל.
ההשקעה בסדנה - מגולש ללקוח משלם
עומדות בפנייך עכשיו שתי ברירות.
האחת להמשיך הלאה בחייך ולחכות שיום יבוא ותפצחו את הרשת, אבל אז הפער בינך לבין שאר העסקים רק ילך ויגדל והלקוחות ימשיכו ללכת למתחרים.
או שאתם יכולים לעשות את הצעד הקטן הזה כבר היום, שיוביל אותך לתוצאות המבוקשות ולהצטרף לסדנה.
אם נמאס לך להשאר מאחור הסדנה הזאת תיתן לך את הכלים, הידע, והיכולת להשיג את מטרתך.
אני יכולה לספר לך, שהיום ההשקעה בסדנה הזו היא פחות ממה שמשלמים בתהליך ליווי. מספיק ליישם רק חלק קטן מהנלמד בסדנה כדי להחזיר את ההשקעה שלך.
אם היית שואל.ת כמה זמן וכסף השקעתי ברכישת הידע הרב שאני מעניקה לך, הייתי עונה לך שבמשך שש עשרה השנים שאני באונליין, הוצאתי יותר מ- 200,000 ₪ בהוצאות על ניסוי וטעייה, קורסים, סדנאות, כנסים ולמידה מהדרכות מומחים מובילים בארץ ובעולם.
עלות הסדנה כולל הבונוסים
2,700 ש"ח בלבד
אבל זה לא המחיר שאתם הולכים לשלם היום,
בגלל שאני רוצה להפיץ את הידע לכמה שיותר בעלות ובעלי עסקים בזמן קצר
אני רוצה להעניק לך את הסדנה
ב 359 ₪ בלבד
המחיר הוא לשבוע אחד בלבד ולאחר מכן יעלה.
המחיר לשבעה ימים בלבד - כדאי למהר
מלאו כאן את הפרטים ומיד תועברו לדף התשלום של הסדנה - מגולש ללקוח משלם
לאחר התשלום ישלח אלייך מייל עם פרטי הגישה לסדנה.
מוכנים לצאת לדרך?
מלאו כאן את הפרטים ומיד תועברי לדף התשלום של הסדנה - מגולש ללקוח משלם
לאחר התשלום ישלח אלייך מייל עם פרטי הגישה לסדנה.
שניה...לפני ההרשמה...יש לי שאלה
ברצינות, זה המחיר לכל החבילה?
כרגע כן, אבל רק כרגע. אני נותנת לך את החבילה במחיר כזה כדי להפיץ אותה כמה שיותר מהר לבעלות ובעלי עסקים כאן בישראל, שיתנסו איתה ושיביאו גם חברים נוספים. אחרי 200 עותקים ראשונים, המחיר יקפוץ למעלה, ואחרי ה -200 הבאים הוא יקפוץ שוב.
הסדנה דיגיטלית, נכון?
כן, מיד לאחר ההזמנה תועברו אוטומטית לאתר התלמידים. שם יחכו לך כל ההדרכות, חוברות העבודה וחבילת הבונוסים.
כמה זמן צריך להשקיע?
הסדנה בנויה מ 3 נושאים עיקריים, שכל נושא מחולק לתתי נושאים. השתדלתי שהם יהיו קצרים ככל הניתן כדי שניתן יהיה להקדיש בין חצי שעה לשעה בשבוע כדי להתקדם בצפייה.
לגבי המשימות, זה תלוי בך. אני ממליצה לא להאיץ בעצמך ולקחת כמה זמן שרק צריך לבצע אותן. המשימות הן לייב, כלומר, רצוי ליישם אותן ישירות על העסק שלך. זה לא תיאוריה, זה מעשי. וככל שתקדיש.י מחשבה מעמיקה יותר בביצוע המשימה, כך תהיה התקדמות אמיתית יותר בעסק שלך.
איך אדע שאכן יש התקדמות?
הסדנה היא מעשית. כלומר, כל מה שנדבר עליו, ניתן ליישם מיידית בעסק שלך. אבל בסופו של דבר, זה תכל'ס תלוי בך. אם תבצע.י את המשימות מיידית לאחר כל שעור ההתקדמות תהיה מהירה וכך גם התוצאות.
ומה אם הסדנה לא מתאימה לי
בדיוק בגלל זה אני מעניקה לך את אחריות הברזל שלי. אם באיזשהו שלב, מכל סיבה שהיא תרגיש.י שזה לא בשבילך. אין שום בעיה. מייל אחד קטן, והכסף חוזר אלייך במלואו. בלי שאלות, ובלי תהיות.
ניסיתי כבר הרבה קורסים וכלום לא עבד, למה שהפעם זה יהיה שונה?
שאלה מצויינת. כל הקורסים שעברת מצויינים ומעולים, אני בטוחה בזה. אבל בסדנה הזאת תקבלי את הכלים האסטרגטיים והפרקטיים להסתכל על כל התמונה המלאה ואז ליישם בעסק שלך. ללמוד לחבר את כל הידע, והנסיון שלך ולהשתמש בהם בצורה נכונה כך שיובילו לנקודה אחת בלבד....לקוחות משלמים.
למה סדנה אינטרנטית ולא מלווה אישי?
קודם כל כי זה יותר זול בשבילך, וחוסך לך המון זמן יקר, אפשר ללמוד מתי שבא לך ומאיפה שבא לך. בנוסף, קצב ההתקדמות הוא לפי מה שנכון לך (ואפילו הוכח שהוא מהיר יותר מאשר בליווי אישי).
כמה זמן הסדנה אורכת?
מומלץ להתקדם כל שבוע עם שלב נוסף. סה"כ 3 שבועות. אם תרגיש.י שאת.ה רוצה להאיץ את הקצב או לקחת אותו לאט יותר, זה כל היופי שבמוצר, שאת.ה יכול.ה להתקדם בקצב שלך.
כמה זמן התכנים יהיו זמינים לי?
מרגע שיפתחו, הם יהיו זמינים לך לתמיד.
האם אני צריכה ידע טכנולוגי כלשהו?
ממש לא. אין צורך בשום ידע מקדים טכני או טכנולוגי.
ומה אם ארצה להתייעץ?
אני כאן איתך לאורך הקורס, מוזמנ.ת לשלוח לי מייל עם כל שאלה שתהיה, ואשתדל לענות מהר ככל הניתן.
לשלם אצלך באינטרנט זה באמת בטוח?
אין יותר בטוח מזה. לא רק שאת מקבלת ממני הגנה מלאה, מערכת הסליקה שלנו היא של משולם, מערכת הסליקה המאובטחת בישראל. הפרטים שלך לא נשמרים וכל הנתונים מוצפנים בתקן SSL.
אוקיי, אני רוצה להצטרף! איך אני עושה את זה?
ממלאים את הפרטים כאן למטה ואז מועברים לדף התשלום של הסדנה. ממלאים את כל הפרטים , לוחצים על תשלום וזהו. אתם בפנים. מיד לאחר מכן תועברו לאתר התלמידים ותוכלו להתחיל בתוכנית.
מלאו כאן את הפרטים ומיד תועברו לדף התשלום של הסדנה - מגולש ללקוח משלם
מיד לאחר התשלום ישלח אליכם מייל עם פרטי הגישה לסדנה.
המחיר לשבעה ימים בלבד - כדאי למהר
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר